Oblicz swój zysk na sprzedaży i pomnóż go razy dwa (dotyczy to 90% sprzedawców).
Firmy często nie wiedzą, jak o kilka procent zwiększyć zysk, a ty możesz go podwoić!!!
Na co przeznaczysz dodatkowy dochód?
Jakie cele będziesz mógł zrealizować?
Co stracisz, gdy nie wykorzystasz szansy?
Strategia
W przypadku sprzedawców i przedstawicieli handlowych: umiejętność prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej,
W przypadku kadry menedżerskiej: skuteczne zarządzanie efektywnością podległych zespołów.
W przypadku właścicieli i prezesów zarządu: strategia umożliwiająca utrzymanie oczekiwanego dla firmy poziomu marży, co pozwala na realizację celów biznesowych i stabilizuje rozwój firmy.
Pewność siebie w kontakcie z klientami
„Macie za drogo. Nie teraz. Mam dostawcę”. Sprzedażowe porażki dołują handlowców.
Ta książka wskaże ci, jak rozmawiać z klientem, żeby zmienić jego optykę. Żeby zechciał kupić u ciebie, żeby rozumiał dlaczego tobie warto zapłacić więcej niż konkurencji, żeby zaczął patrzeć na ciebie jak na partnera, a nie sprzedawcę, jakich wielu. To zdecydowanie zwiększy twoją pewność siebie i wiarę w to, co robisz.
Misja
Etyczne działanie w połączeniu z realizacją potrzeb i oczekiwań klientów trwale wpisze twoją obecność w ich życiu i działaniach. Zwiększy to też ich lojalność i zadowolenie ze współpracy, co dodatkowo podniesie twoje dochody. Dostrzeżesz też, że sprzedaż (kontakt z ludźmi) to najpiękniejszy zawód świata.