New user?
Also registered?
Powodem jest brak dopasowania zachowań sprzedażowych do rynku silnej konkurencji i wysokiej inflacji. Skutkuje to utratą większości szans sprzedaży.
Szansa sprzedaży, to każdy kontakt z potencjalnym klientem. Utrata szansy sprzedaży występuje, gdy klient nie kupuje z powodu błędów firmy lub złego wyszkolenia sprzedawców. Takie sytuacje są w Polsce nagminne i dlatego określa się je mianem marnotrawienia szans sprzedaży. Ta książka to know-how, które opisuje jak działać w dzisiejszych warunkach.
Co osiągniesz dzięki rozwiązaniom z książki?
Oblicz swój zysk na sprzedaży i pomnóż go razy dwa (dotyczy 80% sprzedawców).
Firmy często nie wiedzą, jak o kilka procent zwiększyć zysk, a ty możesz go podwoić!!!
Nie potrzeba żadnych talentów, charyzmy, czy szczególnych cech osobowości. Każdy może się tego nauczyć.
Sprzedażowe porażki dołują handlowców.
Ta książka wskazuje, jak rozmawiać z klientem, aby zmienić jego optykę. Żeby zechciał kupić u ciebie, żeby rozumiał dlaczego tobie warto zapłacić więcej niż konkurencji, żeby zaczął patrzeć na ciebie jak na partnera, a nie sprzedawcę, jakich wielu. To zdecydowanie zwiększy twoją pewność siebie i wiarę w to, co robisz.
Sprzedawcy, handlowcy i przedstawiciele handlowi: umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów sprzedażowych.
Kadra menedżerska: skuteczne zarządzanie efektywnością podległych zespołów.
Właściciele i prezesi zarządu: strategia umożliwiająca utrzymanie oczekiwanego dla rozwoju firmy poziomu marży.
Etyczne działanie, w połączeniu z pomocą w realizacji potrzeb i oczekiwań klientów, trwale wpiszą twoją obecność w ich życiu i działaniach. Zwiększy to lojalność i satysfakcję klientów ze współpracy, co dodatkowo podniesie twoje dochody. Dostrzeżesz, że sprzedaż (kontakt z ludźmi) jest w czołówce najpiękniejszych zawodów świata.
W czym tkwi wartość książki?
Jak zwiększyć wartość sprzedaży
Jak zwiększyć wielkość sprzedaży
Jak zwiększyć liczbę rentownych klientów
Poznasz wyłącznie:
Jak faktycznie wyróżnić się w oczach klienta, zamiast zasypywać go oklepanymi frazesami.
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe (B2B i B2C).
Jak przykuć uwagę klienta i zaintrygować go produktem.
Jak prawidłowo rozpoznać ukryte potrzeby klienta.
Jak prawidłowo prowadzić prezentację sprzedażową, zamiast „nawijać klientowi makaron na uszy”.
Jak wzbudzić pozytywne emocje zakupowe i sprawić, żeby chciał kupić „tu i teraz”.
Dlaczego standardowe techniki finalizacji nie działają, czyli poznasz różnicę między finalizacją pozytywną a finalizacją negatywną.
Jak efektywnie (i przyjaźnie) radzić sobie z zastrzeżeniami.
Jak podwoić wskaźnik konwersji z kampanii marketingowych.
Jak efektywnie sprzedawać mimo cen wyższych od cen konkurencji.
… i wiele innych praktycznych sugestii i gotowych rozwiązań, zawartych na ponad 200-stu stronach książki.
… i dodatkowo:
W czym tkwi źródło nowatorskiego know-how
Ponad 40 lat aktywnej praktyki sprzedażowej, na wszystkich poziomach stanowisk sprzedażowych i zakupowych. Doświadczenie w zarządzaniu pracą sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych, również na wszystkich poziomach stanowisk menedżerskich.
34 lata prowadzenia firmy, w tym 25 lat konsultacji i szkoleń dla ponad 700 firm z kilkudziesięciu branż. Realizacja ponad 2000 dni szkoleń i warsztatów zamkniętych, dla ponad 14 000 osób (handlowców i kadry menadżerskiej) oraz kilku tysięcy godzin doradztwa i mentoringu sprzedażowego.
Autorskie, jedyne w Polsce, naukowe badania zachowań sprzedażowych handlowców (n=1364 osoby ze 141 firm). Bazą jest praktyka, uzupełniona o akademickie wykształcenie handlowe, psychologiczne i doktoranckie biznesowe. W efekcie sprecyzowano przyczyny niskiej efektywności sprzedażowej polskich firm.
Autor
Sprzedaż jest moją pasją:
O moich kompetencjach napisałem szerzej w zakładce „Autor”.
Krzysztof Fiech
Wdrożenie opisanego w książce know-how wpływa na spektakularny wzrost zysku na sprzedaży (I-ej marży).
Przedstawiam opinie zarządów firm, dla których prowadziłem, z zakresu opisanego w książce know-how, wyłącznie projekty zamknięte. Z wieloma z nich współpraca trwa kilkanaście lat, co najlepiej potwierdza efektywność opisanych rozwiązań.
Równie ważne, jak opinie zarządów, są opinie samych pracowników odnośnie nowo nabywanych kompetencji. Przedstawiam przykładowo zbiorcze zestawienie opinii wystawionych mi przez 760 osób, które oceniały zawodową wartość opisanego know-how. Źródłem zestawienia był projekt kilkudziesięciu dwudniowych szkoleń i warsztatów zamkniętych, realizowany dla sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych z hurtowni i sklepów jednego z moich Klientów
Przedstawiam również opinię pana Marka Waberskiego, twórcy projektu „Żyj na 100”, któremu wdrożenie opisanych zagadnień pomogło zarobić ponad 10 milionów zł.
Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie (Peter Drucker)
W przypadku zakupu książki do firmowej biblioteki sugeruję wyposażenie w nią wszystkich sprzedawców. Pozwoli im to świadomie zarządzać poziomem własnej sprzedaży, a tym samym umożliwi realizację indywidualnych planów.
CENNIK
+ dostawa: 16 zł
Kurier / Paczkomat